HafizBlogs.blospot.com

Followers

Shabu-Shabu Steambot

Assalamu'alaikum... Salam Sejahtera.

5 Hari saya bercuti lepas habis exam minggu lepas.. Dapat gak relax2 kat rumah.

Saya kalau balik rumah memang tak lepas bertandang ke kedai SHABU-SHABU.


Shabu-Shabu Steambot nie menyediakan servis Stembot secara Buffet..

Wah... macam xpercayakan? Cubelah kome p mane-mane kedai steambot takkan jumpa kedai 

yang macam ni.. Kome boleh makan sampai termuntah-muntah dengan harga RM12 je seorang.

budak-budak bawah "100cm" percuma je makan.

Tak percaya?? tengok nie >>>



LOKASI : MANJUNG, PERAK

Makan dan makan TAPI!! jika kome makan tak habis @ membazir

kome akan dicas RM5 bagi setiap 100gram makan tak habis..

Jad kalau nak makan tu ingat-ingat jangan sampai nafsu menguasai diri... 

tapi saya makan pun gila-gila juga.. haha..




Saya dan Adik... (^_^)

Sape-Sape yang nak tahu pape tentang SHABU-SHABU STEAMBOT nie...

PM saya kat FB : Lovelesscry@myspace.com

Mulakan Dengan "Bismillah"...Akhiri dengan "Alhamdulillah"

Comments
0 Comments
HafizBlogs.Blogspot.com

0 comments:

Post a Comment